Fxprotrader

Copper Potential Big Move Up

FX:COPPER   Tembaga
144 0 7
Price will soon test a key level. A divergence with MACD makes me believe that we might have a breakout above this level. In this case we should wait for a correction and go long. If price bounce at this key level and retrace, we should look for a breakout to the down and sell, following the trend.
Komen: Price has broken that level as we expected. We should now wait for a correction and buy the market
MS Bahasa Melayu
EN English
EN English (UK)
EN English (IN)
DE Deutsch
FR Français
ES Español
IT Italiano
PL Polski
SV Svenska
TR Türkçe
RU Русский
PT Português
ID Bahasa Indonesia
TH ภาษาไทย
VI Tiếng Việt
JA 日本語
KO 한국어
ZH 简体中文
ZH 繁體中文
AR العربية
HE עברית
Laman Utama Pengimbas Saham Pengimbas Forex Pengimbas Crypto Kalendar Ekonomi Bagaimana ia berfungsi Ciri-ciri Carta Peraturan Rumah Moderator Laman web dan Penyelesaian Broker Widget Perpustakaan Carta Stok Permintaan Ciri Blog & Berita Soalan Lazim Bantuan & Wiki Twitter
Profil Pengesetan Profil Akaun dan Bil Tiket Sokongan Saya Hubungi Sokongan Idea-idea yang diterbitkan Pengikut Mengikuti Mesej Peribadi Perbualan Log Keluar