MYX:SUPERLN   SUPERLON HOLDINGS BHD
SUPERLN dan dibuat trading idea hari tu, naik....now naik lagi...52week high mmg padu. Takut mmg rugi. Time turun tak takut beli , time tinggi takut jatuh lak ye....tu lah dia EMOSI. Time merah tunggu cam nak gila, time hijau je tak sabar2 nak jalan.....mcm kat jalanraya lak kan.
bukan anda je, aku pun sama....KITA NEWBIE SELAGI TAK TAHU CL .

Penafian

Maklumat dan penerbitan adalah tidak dimaksudkan untuk menjadi, dan tidak membentuk, nasihat untuk kewangan, pelaburan, perdagangan dan jenis-jenis lain atau cadangan yang dibekalkan atau disahkan oleh TradingView. Baca dengan lebih lanjut di Terma Penggunaan.