MYX:KARYON   KARYON INDUSTRIES BHD
karyon adalah syarikat yg dapat manfaat daripada covid-19. kenapa...kerana sykt ni ada buat chemical untuk sanitizer. korang pegi kat kedai mr DIY korang tengok sendiri..hihihi....

cuma samaada sanitizer dorang eksport luar ataupun x... tapi mmg ade export pvc ke luar negara.. karyon juga adalah syarikat chemical yang buat pvc.dorang ada eskport jugak produk ke luar negara. syarikat yang mencatatkan keuntungan!!!.

andaikata lah chemical sanitizer pun dia export smpi ke bnyak negara yang ada masalah covid.. mmm ...bole pegi ni guys... andaikata demand just pasaran kat Malaysia je ade .. maybe x berapa padu lah. walaubagaimanapun potensi syarikat ni ade ...TAYOR

Komen