ABUSHAHID

WONG memang macam ahli kungfu muslim WONG FEI HUNG

MYX:WONG   WONG ENGINEERING CORPORATION
WONG adalah kaunter ringan senang melompat naik dan melompat turun.
Nampak gayanya macam akan ke atas dah ni dengan situasi di atas MA50 memang mudah untuk Wong mendaki ke atas.

Perlu diingat ya, MCDX merah tu adalah petanda candle telah menembusi dan berada di atas garis MA50, bukan bermaksud jerung atau bankers chip banyak dalam tu...tapi kata akalnya...yg gerakkan kaunter siapa lagi kalau bukan jerung kan ....kenapa dia gerakkan kaunter ke atas? sebab dah cukup banyak dia kumpul masa murah...tengok volume kat bawah tu dah hampir kering dah tu.....so nak sewa kondo jgn tinggi sgt ...gayat.